Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 6 april 2012

Filmkväll

Somnade två gånger ikväll när jag la barnen:-) kom upp vid halv tio o har kollat film sen dess.
Imorgon åker jag o barnen till Gbg o hälsar på min pappa med familj över påsken. Ska bli härligt att träffa dom igen. Barnen längtar massor oxå:-)
Har en del härliga påsktraditioner som vi alltid gör där uppe på påsken o dem längtar vi allihopa efter. Skönt att ngt är som det alltid varit när världen gungar så i övrigt.
Läser just att det ska bli dåligt väder över påsk i Skåne men tydligen bättre i Gbg området, hihi;-)
Nu ska jag kolla klart på filmen o sen sova, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar