Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 30 september 2011

Hemma

Hemkommen från kvällen cellgruppsmöte med "familjen" från kyrkan. Blev en stark o givande kväll, en av de bättre. Vackert, öppet och känslosamt delande.
Barnen höll på att gå i taket den sista stunden, övertrötta som de var, stackarna, efter en lång vecka  i skolan o på dagis. Så det tog inte många sekunder att få som att sova ikväll, lite värre var det dock att få den envisa o övertrötte sonen att bli färdig för att lägga sig, trots i kvadrat kan man säga :-)
Nu sitter jag själv i sängen o ögonen går o kors (mer än vanligt då jag har en liten skelning på ena ögat). Fick min obehagliga kramp i bålen ikväll igen. Den där jag knappt kan andas o än mindre röra mig utan att det gör fruktansvärt ont. Tack o lov så gav det med sig efter en stunds sängläge. Maken kom in med datorn till mig så nu sitter jag här med datorn i knäet o ska snart sova lika gott som barnen hoppas jag. Sov riktigt illa natten till idag (vaknade massor av gånger) så inatt hoppas jag på rejält med sömn.
Imorgon verkar det bli en lugn dag som på eftermiddagen övergår i en grillning med goda vänner. Jättemysigt!!
Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar