Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

lördag 3 november 2012

Embla skriver inlägg idag :-)

Today we was om Boan :)

Idag var jag och mamma på Boan och handlade bebisprylar och lördagsgodis (för min del chips...). Det var roligt och mamma sa att jag fick välja en leksak åt bebisen! Jag valde en snuttefilt med tummen på och den är jättemjuk. Vi köpte också en balja till bebisen att bada i och en diskborste. Och jag och Frodo fick varsin choklad-julkalender, kostade bara 10 kr stycket! Bra grejer på Boan... :)

Tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar