Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 29 oktober 2012

Försöker.

Ta mig ut var dag nu på en promenad. Nu gör det inte längre ngt att jag får massor av sammandragningar o förlossningen drar igång. Jag känner dessutom att jag verkligen behöver komma ut mer. Dagsljus o motion e verkligen viktigt för välmåendet. Har känt mig lite uschlig ett tag men märker att välmåendet blir större så fort jag varit ute en stund. Fast ont får jag, så in i....
Idag är det riktigt höstkallt o vinden viner, man blir riktigt genomfrusen. Har druckit varm choklad i em, det var smarrigt värre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar