Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 7 oktober 2012

Bloggträff

Jag har det jättebra. Gör det jag orkar och njuter i fulla drag. Solen har skinit från en klarblå kommer hela tiden o stjärnhimlen igår var magisk. Delade rum med en fin vän och har sovit gott. Lite kramp i vaderna dock men envisas man med att gå i högklackat som höggravid fast man aldrig gör det annars får man lite skylla sig själv :-)

Bilderna föreställer i turordning: utsikten från Herrgården vi bor på, Velvet som underhöll igår kväll, föreläsningen med David Eberhardt, där även Maggan och bliggpappan Tomas syns på bilden, jag vid middagen igår, Mona från monasuniversum.se som är med o arrangerar träffen och till slut Sara Varga som oxå var här o sjöng igår. Ett helt gäng peppande, underhållande o givande föreläsare och grymt god mat!! Frukostbuffen var enorm. Jag åt frukt i massor, smoothie, te, yoghurt och tillslut lite champinjoner och stekt bacon. Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar