Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 16 oktober 2012

Vi VABbar vidare...

Med Frodisen o hans superförkylning. Han e rätt ok pigg i feberfri men helt igenslemmad överallt. Hosta snuva o astmaandning.
Jag har sovit uruselt inatt, vet inte hur många gånger jag vaknat inatt. Femton kanske? Drömmar, kissnödig, ont när jag vänt mig, barn som har knött o sparkat i sömnen. Så nu e jag trööööttis! Har massor jag skulle behöva göra idag i form av lakanbyte i alla sängar, städning, disk, tvätt, fixa plats för bebissaker i garderoberna m.m. Men jag får nog se vad jag orkar..:-(
I em är det teater för Embla, Frodo får vara hemma eftersom han varit hemma från skolan. Väntar mig ett vredesutbrott när jag meddelar honom den infon...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar