Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 5 oktober 2012

Packar

Håller på att göra iordning inför helgen. Duschad o lite fixad, håret e färgat, ögonbrynen noppade, håller på och packar, ska måla naglarna (fötterna får E göra om hon vill, får jätteont när jag knöcklar ihop mig).

Ska åka nattåget till huvudstaden o när jag berättade det för pappa brast han ut i skratt o frågade om jag fick plats i en sån kupé .... Så vi får väl se hur det går :-)

Jag gillar inte så mkt att vara på resande fot men jag älskar att komma fram :-) vill att tiden ska gå fort fram till 10 imorgon :-) Då börjar det!

Magen börjar verkligen bli stor, Inte så jättemånga veckor kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar