Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 15 oktober 2012

VAB

Med Frodisen. Han låter som en storrökande whiskeyalkis o e genomförkyld. Dock är han rätt pigg så vi roar oss bäst vi kan i regnvädret. Bygger koja, spelar spel, ska hem till huset o börja hämta bebisgrejor där så jag kan börja färdigställa inför bebisens ankomst. Man vet ju aldrig riktigt hur långt kvar det är.
Igår trodde jag för en stund att det dragit igång men efter samtal med min barnmorska insåg jag att så inte var fallet. Skönt, för även om jag är trött på att vara gravid nu så mår ju bebis bäst av att stanna kvar några veckor till:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar