Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 2 oktober 2012

Väntrum

Sitter på Lunds Universitetssjukhuset o väntar på det andra o sista ultraljudet på bebis. Tillväxtkontroll, organkontroll, dubbelkoll ifall det verkligen är en liten pojk och flödeskoll tror jag det blir. Man brukar kunna få med sig väldigt fina bilder hem från detta andra ul.
Frodo är med mig i sin pappa idag. Just nu är de på N's skola o när jag är klar här ska jag hämta honom. Då får vi peta i oss lite lunch o sen ta oss hemöver. Ikväll ska vi till fina C med cellgruppen för middag o samtal. Lång men mysig dag. Kram på er! Btw, jag längtar till helgen, mina vänner o bloggträffen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar