Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 12 oktober 2012

Förlossningskurs

Sitter på KK i Lund på förberedande kurs inför förlossningen. Jag o alla par. Känns så fel i ensamt men jag tyckte det var viktigt att gå iaf. Jag vet att det är mitt tredje barn men ngt kan man alltid lära sig:-)
I em ska jag i barnen åka t pappa o hans familj i Gbg:-) vi längtar allihop i jag e sååå nyfiken på vagnen o bilstolen som finns där:-)
Men nu är jag här, sen ska jag hem i huset en snabbis, sen packa o fixa mellis, hämta barnen i sen far vi. Skulle tippa på att vi kommer fram vid sex ca.
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar