Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Och en välbehövlig paus:-) varit hos barnmorskan. Allt e bra med bebis. Jag går ner i vikt istället för upp o har fått ytterligare instruktioner om att vila mer.

Imorgon tar jag nattåget till Sthlm för att gå på bloggträff och för att träffa mina vänner. Längtar men inser att det kommer bli en utmaning att ta det lugnt eller att orka med det späckade schemat. Kommer hem igen tidigt på måndag morgon. Och vet ni vad???
Då fyller jag år:-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar