Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 22 oktober 2012

Underbar dag

Idag har jag haft en otroligt välbehövlig och lugn dag. Kände att det var läge att dra i nödbromsen och ta en paus. Körde barnen t skolan o åkte sen hem o kröp ner i sängen igen. Sov till lunchtid då jag fick frukost uppdukat för mig. Sen en lång varm dusch o en massage. Lite fix o barnrutiner på seneftermiddagen. N serverade en jättegod middag o nu sover barnen o jag ska snart krypa upp i soffan. Åh vad jag behövde denna dag!!
Vill förresten tipsa om Bodyshops prylar. Hela familjen älskar dom, särskilt min torra hud :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar