Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 22 juni 2012

Glad midsommar o våra nya familjemedlemmar

Här kommer bilder på våra nya familjemedlemmar. Sam o Musse heter dom:-) barnen är själaglada, vi har letat katt sedan i vintras. Katterna gillar tvättstugan som ligger i anslutning till köket så där är bilderna tagna, det är INTE så att vi stängt in dom i ngn skrubb eller liknande!
Idag firar vi midsommar i nedan är maräng o jordgubbstårta som jag gjort. Känner mig lite stolt faktiskt, jag e vanligen ingen hejare på tårtor. Strax kommer våra grannar in för att fira dagen o kvällen med oss. Massor av god mat kommer dukas upp så jag hoppas jag får lite aptit iaf:-) ta hand om er alla o ta det försiktigt. Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar