Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

onsdag 20 juni 2012

Vaken.

Varför är jag ff vaken? Behöver all sömn jag kan få. Imorgon är det lättare städning, läkarbesök med Frodo och hemhämtning av två mkt efterlängtade kattungar:-) sen lär det inte vara så mkt ork kvar. Av ngn anledning strejkar typ kroppen just nu. Svimfärdig när jag står upp, orkar knappt lyfta armarna, huvudvärk o ingen aptit. Nåt e på tok men jag vet inte riktigt vad. Prover e tagna o tryck kollat o alla värden e bra. I samtal med barnmorska diskuterades sjukskrivning men vi får väl se. Läkartid nästa vecka.
Egentligen är det kanske inte så konstigt efter det senaste halvårets alla händelser. Även om jag själv är "skyldig" till att de har hänt.
Nu ska jag försöka sova igen o hoppas på bättre lycka;-) kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar