Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

onsdag 29 februari 2012

Bergodalbana

Jo sånt är livet ibland. Upp och ner o runt en liten bit.
Fast dagen började så härligt. En lugn i skön o stressfri morgon med barnen. Lämnade en lycklig Frodo med en fröken, sin bästis o en fotboll på en lekplats på väg till dagis. Tog en lång promenad under vilken jag gjorde några ärenden och hann tänka en hel del vilket verkligen behövdes. Behövde landa o hitta mig själv lite och den resan påbörjades under min förmiddagstur :-)
Dagen avslutades oxå mysigt med harmoniska barn, grillning (!) och en god middag med kvällsmys på slutet o två barn som sover gott. Embla har haft en kompis hemma o de planerar inför ett kalas de vill ha i sommar som ska ha ett väldigt specifikt tema vilket är roligt. De fixar o planerar som bara den :-) Melliset idag blev semlor o det var väldigt smaskigt kan jag lova :-)

Jag mår bättre rent fysiskt idag med. Har nästan kunnat äta normalt idag förutom att jag ff äter lite försiktigt men magen fixade grillat kött o klyftpotatis o då känns det som att jag är ur det hela på riktigt. Har visserliogen huvudvärk av o till men det kommer ju ge sig succesivt :-)

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar