Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 3 februari 2012

Ledsen

Ikväll är jag ledsen. En situation som har pågått i några veckor fick idag sin paek när jag kände att jag fått nog. Sitter nu i soffan med en kopp te och mitt <3 o försöker bli glad igen...

Barnen sover gott efter sina respektiva lekkvällar och jag är rätt förkyld.

Imorgon e det Mello o det ska vi kolla på. Jösses vad jag ska kolla! Mina barn vill spela in en video till Sean Banan  som vis ka skicka via hans stylist som vi känner. Får fixa det imorgon på morgonen o skicka då :-) Kul grej för dom :-)) Just nu slår jag in presenter från barnen till deras pappa som fyller år på söndag. Helgen får delvis ägnas åt packande av exets grejor eftersom en del av dom hämtas på söndag.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar