Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 27 februari 2012

Magsjukan strikes again

O nu var det min tur, eller otur snarare. Skyller på mitt dåliga allmäntillstånd o stressen i kroppen sen innan för jag har ALDRIG blivit så sjuk av en magsjuka innan. Jösses. Låg i tolv timmar helt utslagen på badrumsgolvet o kräktes typ non stop. Sen sex timmar helt orörlig i sängen. Kroppen lydde inte o gjorde bara sååå ont. Sen kl fem ungefär har jag kunnat vara uppe lite o rört mig i slowmotion, sippandes vätskeersättning och À- fil.
Barnen fick inte vara på dagis o fritids idag pga mitt mående och de har, trots att de varit sjukt uttråkade, skött sig sååå bra. Fixat frukost o lunch själva, sprungit små ärenden åt mig här i huset och hjälpt varann. Stolt blir jag över dom!!
Nu vill jag bara få må bättre så snart som möjligt o slippa kräkas mer.
Hur mår du?? Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar