Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

onsdag 22 februari 2012

Magsjukan står till

Japp.
Igår slog magsjukan till för familjen. Frodo är först ut o vi får väl se om det blir fler som råkar ut för den. Jag räknar kallt med att bli dålig eftersom jag har varit hos o med Frodo hela kvällen o natten o fått kräk på mig i omgångar. Han började kräkas hos en vän till oss där cellen var o åt middag. Hemkommen så fortsatte han att kräkas en 10 eller11 ggr till  (tappade räkningen till slut) under kvällen o natten och sista kräkningen kom halv fem imorse. Jag har sovit från halv sex till lite efter åtta så jag e lite väck i skallen nu kan jag säga ...
Frodo har varit jätteduktig druckit och försökt pricka kräkskålen...lilla gubben. Inget kul att kräkas minsann.
Idag är han matt o har huvudvärk men dricker ff o fick i sig en smula riskaka för en stund sedan iaf.

Vi får väl se hur länge jag får vara frisk nu....

Hoppas ni mår bättre. Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar