Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 5 mars 2012

Härlig em på jobb idag.

Solen sken o barnen på jobb trotsade sådär lite lagom minsann. Hämtade hem två fina barn och grillade lite i trädgården tillsammans med mitt hjärta. Dock smet jag iväg några meter o planterade lökar i tre krukor ;-) Lite typiskt mig...

Nu har middagen inmundigats, barnen blivit badade, de rökiga kläderna tvättas och nu ska barnen läggas.
Sen blir det soffmys framför diverse spökprogram ikväll :-)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar