Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 12 mars 2012

Inget illamående

Vaknade idag o mådde bättre, inget illamående alls. Ingen aptit visserligen heller men iaf inget illamående. Tror det var dubbla dosen magkatarrsmedicin som till slut hjälpte. Skönt.
Jag har magkatarr med jämna mellanrum o ibland blir den jättejobbig med kräkningar o häftigt illamående. Den här gången blev det långdraget illamående men jag slapp kräkas iaf :-)
 Nu sitter jag här o söker jobb igen och snart ska lilleman lämnas på dagis och jag åka till jobbet. Första gången på evigheter så har jag kunnat åka dit två måndagar på rad.Känns riktigt skönt, har känt mig väldigt arbetsgivarovänlig och knepig när jag ringt mig o barnen sjuka så mkt. Jag antar att det kan vara så men man gillar det ju inte precis.

Kram o ha en fin dag o jag hoppas att solen skiner på er med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar