Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 5 mars 2012

Intervju och jobb

Idag har jag varit på ytterligare en intervju för jobb som personlig assistent. Kändes bra och personkemin stämde med hon som intervjuade vilket ju alltid är viktigt. Var på en annan intervju i torsdags o den kändes inte lika bra tyvärr, men så är det ju :-)
Nu äter jag en snabb lunch o sen ska jag åka iväg o jobba på det fritids där jag brukar vara. Tycker så mkt om barnen o de andra som jobbar där, det är ett riktigt superställe :-)
Ikväll ska vi grilla korv igen, mums :-) Hjärtat mitt och Frodo har fått dille på grillning. De har jättekul ihopa :-)

Nu ska jag sätta mig o njuta i solen en liten stund innan jag far iväg. Ta hand om er därute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar