Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 6 mars 2012

Läser Carolina Gynnings blogg

Söker jobb som en galning och ska på en till intervju som personlig assistent i em i Lund. Ska iväg till Ystad en sväng först och sen till Lund. Ikväll är det cellgrupp igen men jag hinner bara dit en kort stund. Kanske lika bra för det har känts lite knepigt de sista gångerna jag varit där o i kyrkan.
Laddar snart upp ett inlägg med bilder från mobilen, kom på att jag inte lagt upp några bilder på länge :-)

Kramis på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar