Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 18 mars 2012

Trädgårdsfix o älskade barn

Fick mig en påminnelse idag om att jag behöver berätta för er att det nu går att boka privata chatter igen. Tiderna är inte jättemånga men ni är mkt valkomna att boka dom. Detta görs genom att ni skickar mig ett mail med förfrågan om att hitta en tid eller genom att ni tar kontakt med mig på chatten när ni ser att jag är online. Mailen är det snabbaste sättet att få kontakt med mig.

Nu är trädgården en riktigt god bit på väg att bli färdigfixad för våren. Alla rabatterna är rensade o färdigställda. Häckrabatten behöver göras ren o rensas, och plattorna, farstutrappan, grindarna och soldäcket behöver rengöras och däcker o farstutrappan oljas. Det ska gödslas i rabatterna o rensas mossa från gatan utanför häcken. Hrmmm låter som att vi nog bara har gjort en bråkdel av allting som behöver göras ;-) Fast bilen o garaget blev urstädat idag iaf, alltid nåt :-)
Vid femtiden åkte jag o hämtade hem de älskade barnen o vi har haft en härlig start på kvällen. Lilleman somnade sååå gott för en stund sedan o stora tjejan ligger o läser o ska strax släcka. Så skönt det är att ha dom hemma igen. <3
Bakade kladdkakemuffins o gjorde en smarrrig efterrätt till oss allihopa med muffinsen, glass, maräng, sås,  strössel och tomtebloss :-). Vi har lite att fira idag o den smarriga efterrätten fick vara en del av det.

Nu ska jag strax ha chatt på Onlinekuratorn o sen blir det nog lite film. Imorgon kör vardagen igång igen.
Stor kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar