Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 29 mars 2012

Livet tar all plats

Just nu är det så. Livet är fullsmockat och jag har inte riktigt haft energi till bloggandet:-(
Har börjat på nya jobbet den här veckan, har blivit superförkyld, precis som barnen är o har varit. Är grymt trött men tycker det nya jobbet är oerhört intressant och givande. Känner att jag hamnat rätt nu äntligen:-) ska det samlas ork under påsklovet så jag blir frisk o sen är det full rulle igen:-))

Hur är det med er?? vad pågår i era liv. Berätta gärna i kommentarsfältet och var gärna anonym om du vill det:-)
Stor kram

1 kommentar:

  1. hm.. vad som pågår i mitt liv? Jo min så kallade bästavän lämnade mig för att h*n tycker det är kul, alltså utan någon anledning. Han vet att det gör ont att och jag behöver honom/henne för att orka men gör så här ändå. HAn har gjort så flera gånger innan och fortsätter ändå, liksom när han känner för det. Vill inte förlora honom men ändå på något sätt så vill jag det.. Det är som att jag vill knuffa ner honom från ett berg men ändå springa ner för att ta emot honom..

    SvaraRadera