Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 13 januari 2012

Fredag morgon

God morgon alla sköna bönor och stolta herrar:-) Idag är det en grej o fixardag. Frodo e hemma med mig idag o tankar lite mammakärlek. Vi ska gå till biblioteket, banken, affären, till dagis o lämna blankett, till kompisar o lämna bok, vi ska fixa logistik inför helgen och jag ska städa här hemma. Ngt som e long overdue pga den senaste tidens turbulens. Igår kväll satt jag och fyllde i blanketter o gick igenom formulär o papper i flera timmar. Känns bra så här i efterhand att få saker gjorda. Just det, jag ska hinna söka jobb idag med:-)

Turbulensen börjar sakta men säkert lägga sig och det enda som kommer få den att lägga sig är tiden och kärleken så jag väntar in o tar hand om kärleken till de mina så länge.
Kram på er o hoppas vi får en härlig fredag den 13'nde..... Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar