Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 5 januari 2012

Totalt fascinerad av...

Värmen, medmänskligheten, vänligheten, ömheten och förståelsen jag möter omkring mig nu.
Verkligen ngt alldeles otroligt som händer, blir så varm o lycklig o trygg av alla dessa underbara människors omsorger.

Jösses, tänk att jag verkligen är så lyckligt lottad....

Kan inte låta bli att lite undra om jag verkligen är värd allt det här. Det är så överväldigande mkt, fantastiskt att en enda människa kan få ta emot så mkt kärlek.

In aw...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar