Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 27 november 2011

En annan sorts poet

Med den förunderliga förmågan att verkligen fånga ditt hjärta. En omänskligt stor förmåga att beröra som jag tror är sänd henne uppifrån. Varsågoda:

Förlåt för att jag finns. Förlåt för att jag ställer till problem. Förlåt för att jag tär, och för att jag tar tid.
Förlåt för att jag inte är perfekt, förlåt för att jag gör fel. Förlåt för att ni ska behöva stå ut med mig, förlåt för att det var just mig ni tvingas stå ut med. Förlåt.
 
 
it hurts so much to lie to you,
to show a face that is not true.
But I keep on say
that everything is just okay.
And as you continue to not see,
I’ll take my life, and forever be free..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar