Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 13 november 2011

Helgen i bilder.

Har ingen stor skrivarlust idag så jag lägger in bilder med kommentarer istället så kan ni ändå se vad min helg innehållt. Veckan som gått har varit intensiv och nu ikväll är jag en riktig tröttisfis :-)
Vill gärna passa på att gratulera världens finaste Maggan  som fick sin fjärde son förra helgen. Hon är en riktig kämpe. Kan verkligen rekommendera er att läsa hennes bok:" Det ska bli ett sant nöje att döda dig."

 Var på jobbet o pratade med chefen i fredags morse en sväng. Hon insåg att de gjort rejält fel mot mig o nu blir det kanske lite besvärligt för dom. Får väl se hur de väljer att hantera saken...
 Vi har haft kalas för Frodo både lördag o söndag. Farmor med man var här igår, lördag o då fick han fotbollsskor o strumpor, kläder och ett gäng Beybladegrejor som gjorde honom överlycklig :-)
 Efter kalaset blev det utklädningsfrenesi. Linis hamnade mitt i alltihopa och lät sig villigt bli rejält utklädd.       Underbart!!
 Emlis i ngn form av karnevalen i Rioutstyrsel
 Frodo i klackskor, klänning, handväska och en typ matrosmössa :-)
 Embla som fekanin :-)
 Hrmmmm...
                            Ännu mera hrmmm.... :-) Denna bild har jag nu som skrivbordsbakgrund :-)
 På kvällen blev vi hembjudna till barnens faster och man. De har ett av de härligaste o finaste hemmen jag vet. Där är bara sååå fint. Vi blev bjudna på sååå god mat. det var evigheter sedan jag å mig så mätt. Man kunde liksom bara inte sluta. Kött, lax, klyftpotatis, sallad, massor med underbara såser, oliver och grillade morätter. Mmmmm.
 Efter middagen tittade vi på Så mkt bättre och drack te o kaffe. Körde hem med två trötta barn o tre trötta vuxna vid tiotiden :-)
 Idag hade vi kalas två med min pappa o fru och småbröder. Vi åt lunch, gick ut på en rolig o härlig promenad med mkt spring o lek och sen gick vi hem o åt kladdis, knäckflarn och glass.
                                          Min pappa, hans fru och Lin från vänster till höger
                                  Min stora lillebror, min minsta lillebror, Embla uppe på stolen och Niklas som skymtar.

                                  Lite skönsång för Frodisen :-) Självaste födelsedagen är på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar