Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

onsdag 30 november 2011

Ont

Frodo har jätteont i sitt huvud. Han blev vaccinerad igår när vi var på BVC på 5-års kontroll och jag tror att det kan vara det som är orsaken. Men jag vet inte säkert så jag får avvakta o se. Han ligger i soffan med kylklamp o dricka o har svalt lite Panodil. Hoppas det ger sig...
På andra sidan om mig i soffan sitter Emlis. Vi gick på utv.samtal innan och det var en fröjd. Embla är en kvicktänkt, snäll och flitig tjej:-)
För min del är det tufft just nu. Fick reda på en sak innan som fick mitt mammahjärta att brista och imorgon måste jag ringa soc. Livet lär bli tufft framöver. Jag är dock helt trygg i de omsorger och omtankar som finns runt mig. Jag är lyckligt lottad.
Finns naturligtvis kvar för er här och på chatterna. Ni lyfter mig o gör mig stark, tack för att ni finns. Kram o ta hand om varann<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar