Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 22 november 2011

Inte en enda

...bild har jag tagit idag, det hör inte till vanligheterna.
Jag var fruktansvärt grymt trött iumorse, fick riktigt släpa mig upp tre kvart senare än vad jag behövt gå upp. Men fick iväg dottern till skolan i tid ändå, tack o lov.
Fm ägnades åt inhandling av diverse nödvändigheter, lämning av Frodo på dagis, tröstande av ledsen vän och luskamning. Eftersom det nu finns löss i vår omgivning så får luskamningen börja på allvar :-(
Hämtade Embla på skolan kom hem vid halv två, fixade lite, åt lite mellis o har sedan jobbat på mitt timvikarie jobb som personlig assistent. Kom hem vid tio och har sedan dess ägnat mest tid åt Linis.

Nu ska jag gå o knyta mig så jag orkar upp imorgon med, ta hand om er så får vi hoppas att jag har fler bilder att visa imorgon :-)
Kramisar i massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar