Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 20 november 2011

På väg hemåt på tåget i ösregn

Tåget avgick för bara en liten stund sedan o jag o Lin är mätta o trötta efter en McD. lunch. Helgen har varit bra, intensiv och rolig. Vädret har varit på vår sida tack o lov. Frukosten idag åts med min kära kusin som kom o joinade oss, mkt trevligt:-) Sen hade vi den stora förmånen att få skjuts av min farbror in till centralen:-) väl där gick vi in på Lush en stund o handlade med en present till barnen som redan nu sprider väldoft till oss här på tåget, toppen!
Kram till er alla o hoppas ni haft en fin helg<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar