Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 1 november 2011

Morgon

Tisdag morgon.
Idag står en lämning, som jag misstänker kommer bli jättetuff även om jag har fsk stöd i ryggen, på schemat. De ska avsätta en person som är med Frodo hela dagen idag för att se om det hjälper. Tyvärr känns det olustigt ändå men ska försöka rycka upp mig så att det inte påverkar lillkillen, de känner ju av allt de där små sötnosarna.
Efter lämningen ska jag susa in till Lund o först ha samtal och senare i em är det KBT kurs som gäller. Har inte hunnit göra min läxa sedan sist, så jag ska göra den under de två timmarnas uppehåll jag får i Lund idag mitt på dagen. Kanske inte bästa tänkbara upplägg men det får bli så den här gången.
Har absolut ingen aptit idag på morgonen vilket generellt betyder att ngt är på tok. Jag vet vad det är men det är svårt att berätta om här tyvärr.Men jag har lite ont i hjärtat (metaforicly speaking), så mkt kan jag säga iaf. Längtar efter lugn o ro, förutsägbarhet och pålitlighet, jämna stämningslägen och frihet.

Tjings på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar