Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 15 november 2011

Har gått i däck

E sjukt trött idag. Ont i kroppen o huvudet, spänd o ont i magen. orolig för allt o inget. Vill mer än jag kan o det gör ont.

Intervjun för jobbet igår gick bra, blev ordentligt grillad i två timmar av tre personer så jag fick verkligen fokuserar o anstränga mig. Men jag tror det gick bra.

Idag har jag varit hos läkaren o pratat om mediciner, måendet o plan framåt. Kändes bra, min läkare är verkligen toppen!

Imorgon fyller fina Frodisen 5 år. Min lilla kille börjar bli stor o om 9 månader börjar han skolan, hjälp!! och wow på samma gång. Ska försöka komma ihåg att fota imorgon på morgonen. Han har beställt pannkakor till frukost och pasta carbonara till middag o spegetti köttfärssås på dagis till lunch :-) På kvällen har vi kalas här för hans o våra vänner :-)

Ikväll är det öppen chatt på Onlinekuratorn mellan nio och tio, härligt att få prata mer er igen :-)

Nu ska jag o familjen strax iväg på cellgruppsträff med middag o samtal, ska bli väldigt skönt även om jag tror att jag kommer att vara rätt så tyst idag.
Ta hand om er, kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar