Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 18 november 2011

På bussen

På väg mot Lund och tåget med Lin. Är ute i sjukt god tid, tåget går 12.29 ha ha ha. Men bättre det än att man missar tåget. Bussarna går bara en gång i timmen...
Igår spenderade jag hela dagen med Frodo och med att ställa om barnens fd lekrum o gemensamma sovrum till var sina separata rum. Det blev mkt uppskattat:-) Det första Embla gjorde när hon kom hem o in i sitt "nya" rum var att köra ut sin lillebror och stänga dörren om sig. Det har hon längtat efter att kunna göra:-) Frodo tyckte väl att det var mindre kul men han tokgillade sitt rum. Känns skönt att de blev nöjda. Tänkte visa er förändringen i rummen o tog "förebilder" igår men sen glömde jag ta efterbilderna . Så jag får visa er efter helgen istället.

Förresten så undrar jag hur man bär sig åt när man packar lätt? Jag bara liksom kan inte det. Bär alltid runt på stora tunga väskor när jag är ute o reser..... Hrrmmm...
Kram på er<3

1 kommentar: