Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 8 november 2011

Snurr

Ja snurrigt värre. Först skulle vi vara hos läkaren fem men så insåg vi att vi inte skulle hinna så då försökte vi ringa o boka om tiden. Då fanns det ingen tid bokad. Då bokade vi en tid halv sex o när jag kommer för att meddela att patienten är lite sen så visar det sig att det inte är ngn tid bokad då heller:-) så nu har vi bokat en tid klockan sex o jag tittade på när den bokades så nu vet jag att den finns. Nu har jag mött upp med den försenade patienten o ska slänga i mig en banan innan blodsockret blir för lågt:-) hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar