Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 27 oktober 2011

Fick ett ryck o ville leta upp bildbevis

På de utstyrslar som jag gjort till barnen genom åren. Hittade inte alla med några iaf :-)
Du får vrida huvudet lite.
De jag inte hittade bild på (men som jag vet att det finns bild på) är: Ev varg, en fjäril, dagens svarta katt (jag glömde mobilen hemma), sen minns jag inte mer men vet att det varit fler.
Låter som att jag rä riktigt händig men ack så är inte fallet. har nog mest haft tur o förlitat mig på bilder när jag målat masker o annat.

 Frodo som Zebra på förskolans påskmaskerad. Här var det dock mkt viktigt att påpeka (enligt honom själv) att han var en fotbollsZebra!
 Embla utklädd till Babsan på årets talangjakt i skolan. Hon och hennes kompis vann! Numret var skitkul! Hon och kompisen, som omväxlande spelade matador och tjur numret igenom, fick hela skolan att skratta :-) Du kan ju tänka dig, en 8-åring som sjunger : "Jag vill ha en sofitikerad herre... :-) ge mig en spanjor!"
 Embal utklädd o sminkad till eldhäxa på förra årets Halloweenfest
 Frodos maskeradutstyrsel till ko på Fsk maskerad. :-)
Emblas utstyrsel till Kanin på Fsk maskerad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar