Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

lördag 15 oktober 2011

Ligger här

Som en strandad val o har så sablans ont i ryggen. Kunde inte sitta ner under middagen utan fick resa mig o gå runt med jämna mellanrum. Har nu fått en supertablett av pappa som har reumatism som jag verkligen hoppas hjälper. Läser Bingo Rimers bok för att få tiden att gå. Trist att ligga still. Har dock varit igång innan idag så det räcker. Ikväll har vi brasan tänd o värmen e underbar o mysfaktorm hög. Håller som bäst på att planera min visit i Sthlm i mitten av november. Då ska Fina J firas ordentligt. Har dessutom blivit bjuden på RAW stand up på fredagen. Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar