Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

tisdag 18 oktober 2011

Väntrum

Här sitter jag i ett väntrum o väntar. Börjar två o nu e klockan halv ett... Regnet öser ner o jag e luspank. Får dricka väntrumskaffe ( läs te), göra läxa, blogga o läsa. Försökte låna en väns säng innan dör jag e aptrött o har hela dagen fullbokad i övrigt men det gick inte. Knepigt, jag måste vara en superknepig gäst när jag sover...
Inatt har jag jobbat. Det heter att vi har sovande natt men så mkt sömn blir det inte. Somnade halv ett, vaknade halv två, halv fyra o halv sex för att vända brukaren o sen skulle jag upp sex. Snaaark:-)
Raka vägen hem, klä Frodo o lämna honom på dagis. Ngt han tyckte var en osedvanligt dum ide och var därför superledsen. Hem i ilfart, spring in o ur duschen, smink, frukost o sen iväg mot Lund för veckans samtal med Cissi.
Nu paus sen KBTkurs. Sen mot Emblas skola för att hämta henne, hem för att förbereda innan våra gäster kommer vid sex. Det är cellgruppen som ska samlas, vi blir tio vuxna och sex barn:-) Jag tror att jag kommer somna gott ikväll.
Igår glömde jag bort att blogga tror jag. Var ute på promenad på morgonen, sen Jobbsök och hämtning av barnen. Läkarbesök på em för ryggens skull. Han kollade eller kände knappt på ryggen men gav mig smärtstillande och inflammationsdämpande Orudis. Plockade lite hemma, var med barnen och åkte sedan o jobbade. Så såg min gårdag ut.
Idag är det frågan om jag kommer ut och går ngt. Sent, sent ikväll i så fall. Helst får det gärna vara uppehåll oxå men det är inte nödvändigt;-)
Kram på er o hoppas ni får en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar