Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 3 oktober 2011

Gillar knasiga låttitlar tydligen :-)

Verkar som att jag fått fnatt på låtar med knäppa titlar minsann. Idag har jag lyssnat massor på denna låt medans jag körde fram o tba till Lund:
I Lund var jag o träffade min läkare som följt mig i flera års tid. Idag friskskrev han mig efter 3 veckors sjukskrivning. Kändes till en början väldigt fel men jag tänker nu att jag ska lita på hans vanligtvis väldigt goda omdöme o försöka o tro på att jag kan. Jag har ju fått en hel drös uppmaningar om att ta det lugnare o sakta ner tempot, grejen är ju bara att det förutsätter att man har någon att lämna över ansvaret till när jag behöver ta det lite lugnare o vila en stund...

Dessvärre har de klyddat lite på jobb verkar det som så jag får inte tba de pass jag hade innan utan får gå på en helt annan rad med pass. Min gamla rad var direkt anpassad till mig o mina önskemål. Känner mig inte direkt supermotiverad.... Men vi får väl se vad som händer.

Idag är jag så tacksam över alla de fina vänner jag har runt mig. Varma, raka, vänliga, omtänksamma och genuina vänner. Såna som engagerar sig, ringer ngn gång extra, stöttar när det blir tungt o ensamt, och som helt enkelt finns i ur o skur. Jag är sååå glad för att de finns.

Mina tankar har idag rört sig mkt kring det som läkaren sa o beslutade och dessutom är tankarna ute o snurrar lite till okända tassemarker. Får väl se vad det leder till, spännande :-)

Lägger två andra superlåtar nu på slutet som jag verkligen ÄLSKAR:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar