Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

onsdag 12 oktober 2011

ONT!

Jag har svinont i ryggen (nöff nöff). Längst ner i ryggen längs höftbenskammen o ut i vänster höftled. Har ont när jag går, står, sitter o ligger. Mkt upplyftande. Pratade just med familjen sjukgymnast o hon sa åt mig att om det känns likadant imorgon så behöver jag träffa en sjukgymnast eller naprapat. Hoppas på att det kommer släppa inatt jag :-)
Idag är det mkt känslor som snurrar runt innanför pannbenet. Känslor kring ensamhet, ansvar, framtiden, kärleken, övergivenhet o mkt annat.

Fikan i em var väldigt trevlig, mkt prat, barnen lekte o det flöt på sådär härligt. Har inte träffat den tjejen på länge så det var roligt att liksom "catch up".

Är rätt så rejält orolig för två av Onlinekuratorstjejerna som tampas ordentligt med sin livsvilja. De anser inte att livet är för dom, de har det för tufft för att liksom orka vidare. Jag kan förstå deras tankar.
Men samtidigt så är de unga o det finns hjälp att få o det finns kärlek att få. Kanske inte där man helst hade funnit den men den finns att få. Jag har så mkt kärlek inom mig att ge ut. Men kanske inte alltid den ork jag önskar dessvärre.

Nu sitter jag här omklädd i pyjamas med min gigantokopp te o bara myser. Lin duschar, o barnen sover. En harmonisk kväll <3 Hoppas att just DU har det bra oxå var än du är. Stora kramen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar