Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

lördag 3 december 2011

Äntligen lite lugn

Ja det har jag haft idag. Hade jordens känslomässiga urladdning igår kväll men det slutade bra :-) Ibland behöver man sådana, det rensar liksom ur spänningar o gammalt skrutt o idag har allt känts bättre.

Har verkligen haft en lugn dag idag. Frukostte, fm fika o lunch hos en av mina bästa vänner. 

Har haft Frodo hemma hela dagen o det har varit superskönt <3. Emlis hämtades vid ett och sen körde vi hem o har myst sedan dess. Julig fika och sällskapsspelande, vila o middag plus fredags mys med glass o Mini Mello på Bollibimpa :-)

På kvällen tog jag o Lin en skön PW :-) Det har blivit kallare igen så vinden riktigt bet i kinderna och ven i öronen idag. Gick o spanade in i alla trädgårdar efter inspiration ang, belysning och inredning. Roligt men känns nästan lite förbjudet :-)

Har tagit lite detaljbilder ur mitt hem här på kvällskvisten o visar. Plus en härlig bild på Mia o Frodo från förmiddagen :-) Och bild till slut på en trött Mia .
                                                                Mia o Frodo
                                                           Minijulstjärnor på köksbordet
                                                                       Stake
                                                                   Detalj :-)
                                                Vårt kök skymtar i bakgrunden :-)
                                                   En av Frodos fönsterstjärnor :-)
                                                                     Rolig spegling
                  Såna här stjärnor i alla tänkbara färger såg jag i nästan vartenda hus vi gick förbi ikväll :-)


Ta nu hand om er o varandra efter bästa förmåga. O kom ihåg att ni är värda kärlek,  respekt, ömhet o att få bli sedda o accepterade för de ni är. Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar