Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

lördag 10 december 2011

Jag i ett nötskal :-)

Har ju blivit lite förkyld sedan igår kväll...inte så konstigt kanske. Så när jag kände mig darrig, svag o yr här hemma tänkte jag att jaha, här kommer febern... Sen gick det några minuter o så kommer jag på: Klockan e halv tre o jag har inte vare sig ätit eller druckit nåt idag.... Hrmmm kan det månne vara anledningen till måendet?? :-))

Jag o Lin har städat o tvättar här hemma idag. Skönt att få det gjort o skönt att få hjälp :-)

Strax ska vi klä granen och baka pepparkakor. Barnen är spända av förväntan fast rätt lugna just nu ändå eftersom de just fått lördagsgodis

Frodo mår mkt bättre idag. Han har hoppat i soffan, haft kullerbyttauppvisning, blivit arg typ 10 ggr o jagat sin storasyster några gånger runt huset. Med andra ord är ordningen återställd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar