Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

lördag 10 december 2011

Försöker ha sovmorgon

Men eftersom det inte händer så mkt här hemma när jag inte är uppe så funkar det inget vidare idag när Frodo inte e helt frisk. Han har ff feber men mindre ont i kroppen tack o lov. Igår var det riktigt synd om honom...
Jag har oxå blivit förkyld men mår ju toppen i jämförelse med lillkillen. Om en stund ska Embla hämtas o Linis kommer hem. I em ska vi försöka baka pepparkakor och göra julgodis :-) o jag behöver få komma ut o röra på mig, har suttit sååå mkt still i veckan så det kryper i kroppen på mig. Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar