Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

söndag 25 december 2011

På väg till Göteborg med barnen

Tyvärr åker vi utan Lin men hon skulle jobba i mellandagarna. Vi ska upp o hälsa på min pappa med familj i det ska bli väldigt skönt!! Just nu har vi pitstopp på McDonken i ängelholm. Jag e helt impad av mig själv, har lyckats äta nästan ett helt HappyMeal o jag mår inte ens så illa. Skönt!!

Förresten jag somnade på badrumsgolvet inatt... O vaknade halv fyra o kröp isäng med en skål brevid för säkerhets skull. Slapp krökas tack o lov:-)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar