Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 29 december 2011

Totalt insugna...

... I sitt TV-spel. Ska fixa frukost nu, alla rutiner o tider är helt bortblåsta just nu.

Har packat bilen full för idag far vi en liten bit söderöver till min bästa vän Sofie o hennes familj. När vi ätit ska jag tanka bilen o fixa ett ärende medans barnen klär sig, tvättar sig o plockar ihop det sista med hjälp av min lilla lillebror som ju är 14.

Vi hörs senare, ta hand om er själva idag o ge bort ett leende till ngn som ser ut att behöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar