Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 22 december 2011

Imorgon

Dan före dan före doppare dan är det då minsann och min sådan dag ser ut att kunna bli rätt så intensiv.
Klippning, fika med härlig vän, julgodistillverkning, handling, cellgruppsträff och nagelfix ingår än så länge. Båda barnen har nu jullov så de hänger självklart med på det jag har för mig.

Att få klippt håret är ngt som är looong overdue, det var mer än ett år sedan jag klippte mig sist men har absolut inte haft råd. Min faster tog iofs stora kökssaxen o klippte av det nedersta i en tofs i somras men på ngt vis så känns det inte riktigt som att det räknas ;-)) Nu ska det äntligen få bli ordentligt genomklippt o jag ska få en frisyr!!

Nagelfixandet är det naturligtvis min granne som gör. Kom på idag att vi kunde byta typ tjänster...jag har massor av bra kött hemma o vi har dåligt med pengar båda, så jag byter lite kött mot lite fix o nagellack kan man säga :-) Fast helt på mitt initiativ, hon ville egentligen inte ha betalt alls. Men jag tycker man ska hjälpas åt om man kan, så det så!!

Jösses Amalia nu måste jag verkligen sova, klockan är ju hur mkt som helst :-) God natt alla ni fina där ute. Stoooor kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar