Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

måndag 12 december 2011

I sängen

Bor jag idag. Mår skruttigt som bara den. Dunderförkyld kallas det med en hosta som river sönder bröstet på
mig. Usch.
Tänker dock försöka mig på att masa mig upp i em o hitta på ngt med den uttråkade Frodo som oxå e hemma idag. Tycker det är så konstigt hur hans hosta liksom förvandlas på kvällarna från att vara vanlig nästan normal hosta på dagtid till att bli så superslemmig och sen kruppig ovanpå det... Just det ja... Skulle ringa läkaren , Frodos "puff" e slut (inhalatorn med Airomir).
Dessutom ska Embla hämtas i skolan vid ett och behöver sedan hjälp med att öva på sin klarinett eftersom hon o de övriga blåsinstruments eleverna på musikskolan har konsert ikväll:-) så en dusch o en kopp te mellan tolv o ett o sen iväg:-)

Hoppas ni mår bättre än jag o att ni har en riktigt bra dag i grådiset:-) stooora kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar