Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

fredag 23 december 2011

Cellgrupp

Ikväll hade vi cellgruppsträff igen. Det var härligt att träffa min extrafamilj igen. Slutar aldrig att förundras över de fina människor vi får ha runt oss så nära, jag o barnen. Känner sån tacksamhet!!

Ikväll var det många stora känslor som kom i omlopp, många tårar föll o allvarliga ämnen diskuterades. Jag grät som ett litet barn en stund men det var nog välbehövligt. Som sagt, mkt känslor o jag behövde nog lätta på trycket lite. Är det ngn plats som är trygg att göra det på så är det där.

Tjejen vi var hos är en otroligt duktig människa på att pyssla o göra fint runt sig. Fick gå runt o fota lite o visa er små glimtar av hennes vackra o maxipyntade hus :-)
                                                     Vi välkomnades med ett glöggbord...
                                                          Mycket vacker ljushållare tycker jag...
                                                          Bordet med vacker dukning
 Ett sånt här veckert glittrigt hjärta satt på varje servett o fick följa med var och en hem efter kvällens slut. Våra hänger nu i vår gran.
                                                                           Vackert
                                         Så gulligt, utlagt på vardagsrumsbordet.
                                                                Fönster på rad.
                   Från vänster: Annelie, Lina, Mia och Mattias, några i min extrafamilj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar