Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 22 december 2011

Öppen chatt under jullovet

Jag har beslutat mig för att kopiera förra årets koncept och hålla chatten öppen en timme var kväll under jullovet med start den 23 december.
Chatten kommer alltså att hållas öppen varje kväll mellan klockan 21-22 med undantag för julafton och nyårsafton. På julafton kommer jag ha öppet senare på kvällen, ca 22.30-23.30 och på nyårsafton kommer jag hålla chatten öppen en stund på eftermiddagen istället.

För att hitta till chatten lägger ni till onlinekuratorn@hotmail.se till era MSN kontakter.
Välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar