Välkommen till Onlinekuratorns blogg. Här blandas fakta och tankar om bland annat depressioner, ångest, övergrepp, känslor med mina privata upplevelser med min familj.


”Question: how does a girl who falls, no actually jumps eyes wide open, down a rabbit hole, plummeting into chaos, come out unchanged? Answer: She doesn't.”

torsdag 1 december 2011

Just nu..

är livet tufft.
Sitter här rödgråten o svullen. Jag vet att jag kommer reda ut detta och att jag kommer känna mig starkare o lättare en annan dag. men inte just idag, inte när det ligger så många svåra saker på mina axlar de närrmaste dagarna.
En positiv sak är att jag ska på ytterligare en intervju imorgon och så ska jag ringa om ett jobb som troligen är väldigt intresserade av att få dit folk. Så vi får hoppas, hoppas, hoppas.

Ta hand om varandra och ge ngn ett extra leende eller en kram. Visa varann att ni bryr er om och ta hjälp av ngn du litar på, om du känner att du behöver det. Stooor kram <3

BTW...Frodos huvudvärk var lite bättre nu på kvällen men han verkar inte riktigt vara sig själv. Ringde VC och de berättade att det går mkt influensa just nu som startar med just huvudvärk så vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar